✂️✂️✂️✂️


Så var man korthårig
Och det känns riktigt bra! Faktum är att jag saknar inte det långa alls. Kanske att ibland kunna sätta upp det i en boll på huvudet, men det kan jag fullt leva utan. Det torkar mycket snabbare när en duschat och det behövs inte lika mycket produkter som det gjorde tidigare. Ett stort plus är att mitt ansikte kommer fram betydligt mer, vilket jag har fått så mycket beröm för : ) Jag var och tränade  tidigare ikväll, och där var det en märkbar skillnad -bara att slippa svettas i nacken på grund av långt hår känns ju helt fantastiskt! Nästa gång jag klipper mig, planerar jag att färga det. Vet inte hur, men får försöka hitta lite inspiration tills det är dags. 

Vad tycker ni om min nya frilla?
4 kommentarer
Josefine Klashed

Riktigt snyggt!!!!

Svar: Tack!! :)
Mariélle

mormor

Så himla snyggt!

fridanygard.blo.gg

Wow, så snyggt!
Blir alltid så sugen på att klippa kort igen när jag ser hur fint det är!

Svar: Men tack snälla!!
Måste säga att jag tycker att du också är otroligt snygg i håret! : )
Mariélle

Anonym

Jättefin!