Fikadejt och äntligen fredag

Igår hade jag en riktigt stressig dag
Telefonen gick varm (fastän jag knappt fick något svar), jag skrev så fingrarna i princip blödde och huvudvärken dunkade på. Men på eftermiddagen hade alltind lugnat ner sig lite, så då passade det ypperligt att jag hade en fikadejt med Camilla. Vi träffades på Espresso House som ligger i Smedjan, för er som inte vet det. 

 
Sist vi träffades var strax innan jul (!!!), så vi hade mycket surr att ta igen! Camilla jobbar just nu på en förskola, så det är väldigt intressant att få höra henne berätta om yrket eftersom jag själv valde bort jobb efter examen och bestämde mig för att plugga vidare. 
 
 
Hon tipsade om deras grekiska yoghurt med kolasås, valnötter och kakbitar. Så jag testade en sådan, och oj vad god den var!
 
 
För övrigt tycker jag om Espresso House mer och mer, då en tidigare varit lite skeptisk. Den mörka inredningen gör det hela väldigt mysigt i lokalen. Dessutom har de så fina lampor att jag hade stor lust att montera ner en av dem och ta med mig hem. Dock lät jag dem vara kvar, lovar! : ) 
Efter nästan en två och en halvtimmes fikadejt skildes vi åt, hon med bussen och jag promenerade hemåt. Vi bestämde att det måste göras om snart igen<3!
 
Idag är det äntligen fredag och det enda som står på min agenda är att plugga och förbereda några grejer, samt gå på gruppass på gymmet. Ikväll ska nämligen Pelle och jag göra någonting vi verkligen sett fram emot länge! Men vad det är, det får ni se lite senare idag. 
 
Puss!
4 kommentarer
rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)

josephine Asplund

Vad mysigt, Hoppas du får en fin fredags kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

Felicia

Mysigt :)

Camilla

Tack för en trevlig fikadejt! <3