Frånvaro

Söndag. Och hej förresten! Efter en hel veckas frånvaro här på bloggis, kan jag berätta att det inte har hänt särskilt mycket sedan jag senast skrev. Förutom att jag har så sjukt mycket skoljobb så ni anar inte! Men det börjar mer och mer bockas av från göra-listan, så jag har aldrig känt mig så nöjd som jag är just nu. Jämt i det mest positiva så kommer det krypandes något litet negativt ändå, som just nu är feber för mig. Vaknade svettig av att jag inte riktigt var mig själv och kom fram till att jag hade drömt två till tre olika drömmar under natten. Inte så konstigt att jag inte visste var jag befann mig när jag slog upp ögonen.
 
 
Eftersom jag är slut och sliten tillåter jag mig själv en massa vila och te! Och kaffe. Men mest te. Med ingefära och citron. Sedan har Pelle lovat att köpa glass till mig ikväll, för jag har hört att det ska vara riktigt bra när en känner sig sjuk : ) 

Så därför tänker jag slå igen alla böcker jag kan hitta, slå mig ner i soffan med en varm och gosig filt med raggsockar på fötterna tillsammans med en kopp te och någon podcast jag missat att lyssna på i veckan.  
0 kommentarer