Ny tröja en lördag

 
Idag vid 8-tiden vaknade jag upp i mitt gamla flickrum glad och trött, men mest hungrig. Vi kom till mamma och pappa i Skellefteå igår vid middagstid, efter att ha kört i ett läskigt och stormigt väder som aldrig ville ge med sig. Vi kom i alla fall fram tillslut. D'är lagade vi middag, drack lite vin, såg finalen i På spåret och efter det en film som heter Black Mass (riktigt bra, se den!!) tillsammans. Idag åker Pelle vidare ner till Umeå för att gå på en kompis 30-årsfest, men jag tänker minsann stå över den och istället stanna kvar här eftersom jag varit sjuk tidigare i veckan. 
 
 
Här är min nya fina tröja från H&M som jag beställde från deras mellandagsrea! Tycker jättemycket om de gröna färgerna, stenarna och plus att den dessutom värmer mig som ständigt fryser. Mamma och pappa har bjudit hit några på middag, så jag tänkte passa på och klä upp mig lite i den nya tröjan, kleta på lite smink och fixa håret som jag inte gjort på en hel vecka. Men först ska jag läsa lite till ur den här boken, som jag förövrigt tycker är riktigt bra!
 
Kram och en massa kärlek från mig. 
0 kommentarer