Bortbjudna ikväll!

 
Bilderna får helt enkelt tala för sig själva, som dessutom är några ni säkerligen tidigare sett här på bloggis. 
Ikväll är Pelle och jag bortbjudna på middag hos finaste paret Elin och Jesper<3! Det har varit otroligt efterlängtat och ska bli så fint, eftersom vi inte setts sedan lucia när Elin hade sin födelsedagsfest. Det betyder att vi har mycket och ta igen! Ifall ni undrar så är Elin min allra äldsta och bästa vän, då vi hängt ihop sedan vi var små. Hon bodde endast ett kvarter bort från huset jag vuxit upp i, så vi umgicks otroligt ofta. Ett mycket fint minne som gör mig glad att tänka tillbaka till var onsdagarna på högstadiet, då vi tillsammans tittade på Grey´s anatomy på tv. Men först startade vi alltid kvällen med plugg och läxor i någon timme och efteråt belönade vi oss med popcorn framför serien. Det var tider, det!  
 
 
Är så välldans glad att hon också bor i Luleå, så vi kan hänga i princip när vi vill och känner för det : ) 
Ikväll kommer det bjudas på en otroligt god pastarätt med kyckling (det börjar redan vattnas i min muun!!) och sedan ska vi spela lite sällskapsspel, dricka öl och bara hänga. Förhoppningsvis blir det lite mariokart-spelande också, aaah!
 
Nu ska vi börja klä på oss våra varmaste kläder och bege oss mot bussen som går på en tjugo minuter!
Puss från mig och trevlig lördag.  
0 kommentarer