De senaste dagarna och en ny pyjamas

Det har gått någon dag sedan jag skrev här!Jag har haft rätt så mycket för mig, samtidigt som det känns som att jag inte har gjort någonting särskilt egentligen? Nåväl, här kommer en liten summering om vad jag haft för mig de senaste dagarna:   
 
 
→ Måndag: ringde alarmet 06.00 (!!!) och det absolut sorgligaste var att jag hade varit vaken redan en timme innan... Strunt samma! Jag skulle upp, hinna äta frukost och göra mig iordning eftersom en hel dag på skolan stod på schemat. Som tur var gick den i en rasande fart, så när jag kom hem igen hade P lagat middag och allt. Vilken lycka<3! Resten av kvällen spenderades framför serier med en kopp te. 

→ Tisdag: Samma visa, eller nästan i alla fall. Upp tidigt igen för ännu en skoldag som slutade med att stressen började krypa på min kropp... Vi blev bjudna på middag hos P´s pappa och efteråt åkte vi hem, som dessutom ledde till att jag däckade i sängen av trötthet. Det gjordes inte så många fler knop den dagen : )
 
→ Idag: har jag mestadels pluggat och tagit promenader i blåst och nyfallen snö! På kvällen hade vi besök av Hans som kom förbi på kaffe, vilket var väldigt trevligt. Han och Pelle planerade en tripp till Umeå om två veckor, så då ska jag passa på att följa med ungefär halva vägen, alltså stanna av i Skellefteå hos mamma och pappa. Det blir kul!
 
Just ja, jag har en ny pyjamas som bilden visar! Den är från Calvin Klein och är hur mysig som helst! Tyvärr var de matchande byxorna slutsålda, men den fungerar utmärkt att sova i ändå som jag faktiskt tänkt göra ungefär nu. Är så himla trött, men det är tur att vi går mot ljusare och vårigare tider! Och imorgon händer det grejer, fast det tänker jag inte skriva om just nu. Det får helt enkelt vänta. Haha.
Godnatt!    
1 kommentar
Josephine

Åh mysigt!
Jätte fin blogg du har, kram