En bild från Västerås

 
Den här bilden togs när vi var på upptäcktsfärd med Emil och Estelle några dagar innan nyårsafton. 
 
Idag har jag känt mig trött och slut, så min fundering är om inte förkylningen börjar leta sig tillbaka till mig?
Om så är fallet, tycker jag det inte alls är så himla kul, för jag måste hålla mig pigg och frisk då jag har syftesseminarium på torsdag. Annars har dagen gått åt en massa plugg och en kall promenad i -20. Då passade jag även på att hämta ett paket som kommit från H&M. Efter nyårsskiftet passade jag på att beställa hem lite från deras rea. Hittade en massa fint, så ska visa så fort jag får tid : )

En rätt så tråkig grej är att min plattång gick sönder i lördags... Jag hade den i hela åtta år. Inte för att en sån är superviktig och ha, men eftersom jag råkar ha en bob-frisyr behöver bland annat luggen plattas. Sedan blir det väldigt fint ifall en gör topparna lite vågiga, ja ni vet. Så just nu spanar jag för fullt efter en ny. Har ni något tips på någon bra? Snälla, kommentera i så fall<3!
0 kommentarer