Mina julklappar

Jag tänkte dela med mig med några utav sakerna som låg i mina paket på julafton. Är mycket tacksam och glad över allt som jag, och Pelle fick, både separat och tillsammans<3! Men som jag tidigare skrivit så är inte presenter det absolut viktigaste kring jul, kom ihåg det!
 
 
Jag fick bland annat dessa koppar med fat. Jag har samlat på kaffekoppar från Marimekko en längre tid, eftersom jag älskar de olika mönstrena, plus att de är så härliga att dricka ur! Dessa blev mitt fjärde par. 
 
 
Fick en ny parfym från Chloé! Har en sedan tidigare som heter See By Chloé och är en perfekt vardagsdoft. Denna känns både lyxig, fräsch och doftar bland annat ros, citron och magnolia. Det blir en bra parfym när en ska vara lite finare. 
 
 
Mer porslin, vilket inte är någonting mig emot! Fick den senaste muminmuggen som heter Dvala. Tycker den är jättesöt, men börjar frysa lite när jag tittar på den. Därför kanske det passar ypperligt att dricka en massa te ur den? : )
 
 
 Fick en fin benvit blus i spets och polyester med fina knappar i ryggen. Bar den på nyårsafton tillsammans med en mörkblå kjol och svarta strumpbyxor till. Den kommer från H&M. 
 
Tack, tack, TACK. Igen<3!
1 kommentar
Anonym

Men åhh va fint! Förstår att du är glad över dom :)