Sunday mood

 
Vaknade till ett snöfall med en temperatur på hela minus 20 grader, brrr. Då kändes det mycket passande att ställa sig vid spisen och få grädda amerikanska pannkakor till frukosten/brunchen. 
 
 
Så här serverades pannkakorna, tillsammans med blåbär, hallon, kiwi och ringlad honung ovanpå. Vid sidan om åt vi blodapelsin och fick världens vitaminkick. 
 
 
En riktig mysig start på söndagen! Resten av dagen spenderades bland annat utomhus, då han och jag trotsade kylan och promenerade länge, tills vi tillslut bestämde oss för att gå till affären och handla lite nödvändigheter för att sedan gå hemåt igen. Efter middagen roade vi oss med att städa badrummet (skrattar lite!) och ikväll har vi tänkt se den norska serien Tungt vatten som börjar klockan 21. Vi är så spända och pirriga på den, så det är inte klokt! Tror den kan vara riktigt bra.
 
Känner att det blivit mycket matbilder den senaste tiden här på bloggis. Men vad gör väl det när en älskar matlagning och framför allt att få baka : ) Har förmodligen hamnat i någon form av "svacka" i bloggandet, när jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om? Kanske för att det inte händer så himla mycket intressant i mitt liv just nu? Jag tar en dag i taget och till veckan börjar ju min andra och sista termin på magisterprogrammet. Det innebär att det kommer till att bli en fullspäckad vår, men förhoppningsvis kommer jag få tid till andra saker också. Som att skriva, för det mår jag bra av! Och fota. Måste, måste måste göra mer tid till det. För det handlar inte om att få tid, utan om att göra tid åt sig själv. Med det skrivet så sätter jag punkt här.  
Tack för att ni fortfarande är några som kikar in här om dagarna<3 Ni är fina!  
3 kommentarer
joanna- Aspergers, Bipolär, Speedway och Viktväkarna

vilken mumsig start på dagen

Svar: Oja, de är så himla goda!
Mariélle

Linnéa - The Hungry Gosling

Ser ut som en perfekt söndagsfrukost :)

Svar: Ja, det kan man lugnt säga! : )
Mariélle

Kristin

Supermysiga bilder!Be inte om ursäkt för mängden matbilder tycker jag, om det är det som känns bäst att posta just nu. Det är ju både fina och inspirerande bilder!