Tisdagsplugg

 
Den här tisdagen har i princip gått åt att läsa, läsa och bara läsa. Nu har jag, nästintill, läst färdigt så att mitt huvud är spängfyllt med en massa frågetecken, tankar och idéer som jag måste ta itu med. Mitt läsande drog redan igång vid åttatiden imorse, när jag klev upp och läste samtidigt som jag åt min frukost. Pelle har varit iväg på tentaskrivning idag, så jag har fått ha hela lägenheten för mig själv, vilket är perfekt när en vill läsa och behöver ha tyst omkring sig.
 
 
Sedan har jag druckit alldeles för många koppar kaffe *ouups*, men vad ska en göra när en känner sig trött och bara måste fortsätta läsa? Och när en läst så pass mycket, skulle det sitta mycket fint med en promenad, trots att termometern visar minus 30 grader.

Efter middagen blir det till att klä på sig alldeles för mycket kläder, för jag måste ut : ) 
4 kommentarer
Emma -merakibeauty.se

mysigt :)

ISA

plugget blir iaf liiite roligare med kaffe i söt mugg <3

Svar: Definitivt att det blir! : ) <3
Mariélle

Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas pluggandet varit givande! Lätt att det bara blir korvstoppning när man läser så pass mycket :)

Elsa

Men åh vilken söt mugg! :)