Göteborg!


Här kommer ett tidsinställt inlägg, i samband med att jag befinner mig i ett flygplan på väg mot Stockholm. Idag är dagen då jag åker till Göteborg för att tillbringa sex hela dagar hos Ida <3! 


Det kommer bli alltifrån Håkankonsert (!!!), utgång, eventuellt Liseberg, träffa Karlstadsfolk, och en massa andra roliga saker som vi också ska hinna med. Jag är så pepp på den här helgen och förtjänar verkligen att få ha ledigt!



Någonting som är mindre pepp är att min kära kamera inte mår särskilt bra </3, varpå beslutet om att inte ta med den på resan blev en självklarhet. Den har visserligen några år på nacken, men tycker inte att den ska ge upp nu. Därför tillbringade jag gårkvällen framför datorn tillsammans med P, där vi kikade efter en ny. Men jag ska börja med att lämna in den till en firma och se ifall de kan fixa den. Därför kommer mina resa visas genom mobilbilder istället, och det funkar ju.  

 
Mitt tåg går kring halv två-tiden mot Götet, vilket innebär att jag får tillbringa cirka fyra timmar rantandes i Stockholm city. Jag ska försöka få tiden att gå genom att kika i mina favoritbutiker, dricka islatte och titta på människor. 
Puss! 

Bilder: Min pinterest
0 kommentarer