Det har gått fyra år.


En svinkall (!!!) söndag i mars var dagen som vi bestämde oss för att vi äntligen skulle träffas för första gången. 
Det hade nästan gått tre månader sedan den dagen vi började skriva till varandra. Via facebook, ifall någon undrar. Vi hade berättat så mycket för varandra om allt mellan himmel och jord, att jag gick omkring och var supernervös över att vi inte skulle ha någonting och prata om vid första mötet! Dessutom var jag bakis efter att ha varit ut på studentkrogen med några kompisar kvällen innan. En hemlighet som aldrig nämndes under kvällen, var att under tiden jag och kompisarna dansade och drack öl så kunde jag inte tänka på något annat än dig. 


Om jag bara hade kunnat sluta nojja över att vara nervös och hela tiden och tro att han inte skulle gilla mig för den jag är! För det var den mest finaste dejten en någonsin kunnat föreställa sig. Jag vet att det låter klyschigt, men det var verkligen kärlek vid första ögonkastet från bådas sidor. Och här står vi idag, tillsammans. Efter fyra år är det fortfarande vi och det gör mig till den mest lyckligaste tjejen i hela världen.


Det finaste med Pelle är att han alltid finns där. Han tröstar en när det behövs, skrattar med en och får en att känna sig vacker varje dag oavsett om en känner så till en början eller inte. Vi har så otroligt kul tillsammans och jag ser verkligen fram emot vår gemensamma framtid, som stundar sig mer och mer för varje dag som går. 

Jättegrattis till oss på vår fyraårsdag, Pelle! Jag älskar dig mer ön ord kan beskriva. Tillsammans är vi starka<3!
1 kommentar
mormor

Så fin skrivet!
Ni är så fina tillsammans