Instagram 11

Påsken närmar sig med stormsteg, för idag är det nämligen skärtorsdag! Jag har varit så himla produktiv idag, vilket måste betyda att jag är mer eller mindre frisk! : ) Det jag hunnit göra är att jag lämnat in en skrivuppgift, tagit en kort morgonpromenad, städat hela lyan, förberett middagen, läst lite bok och nu har jag fixat mig för att promenera in till stan alldeles strax. Jag ska låta frissan klippa till frisyren (den växer såå fort...) och sedan ska Pelle möta mig efter att han slutat jobba. Men innan jag går iväg tänkte jag visa några fyrkanter från min instagram från den senaste tiden:  
 
En bild från Bo Kaspers spelning den nittonde februari, den absolut bästa hittills och dessutom den bästa kvällen på länge! Är så glad att jag bokade dessa dyra (!!) biljetter.
 
 
Dagen efter konserten var Tove och jag bjuden på tjejkväll hos Elin. Vi åt hemmagjord pizza, spelade Besserwizer, Wii-dansade, skålade i bubbel och såg lite av mello-tävlingen. Sedan tog vi en taxi in till stan och gick på klubb. En aspeppig kväll med bästa tjejerna<3!
 
 
Den sjunde mars firade Pelle och jag fyraårsdag, vilket ger mig världens magpirr än idag. Tanken var att vi skulle fira med restaurangbesök, men eftersom jag höll på att bli sjuk så skjöt vi på det och tog en fika på Unik istället. Funkade alldeles utmärkt, bara jag får vara med honom<3!
 
 
Någon dag senare packade vi frukt, smörgåsar, kaffe och sittunderlag i en ryggsäck för att promenera på isvägen. Även om det var helt fantastiskt väder, resulterade det i att jag låg helt däckad efteråt med feberfrossa och hosta...
 
Början av förra veckan var jag väldigt knyttig, febrig med röda kinder och ont i hela kroppen. Jag hade väldigt svårt att äta och ville helst bara dricka grönt chaite med en skvätt mjölk i. Men jag försökte i alla fall trycka i mig dessa bananpannkakor med goda bär ovan. Det var svårt, men det gick. '
 
 
Under helgen, närmare bestämt på lördagen, släppte Kent biljetter till deras allra sista konsert NÅGONSIN som kommer äga rum i Stockholm i december. Jag har tyckt om dem sedan jag var nio år och har endast sett en konsert med dem, då var jag tio. Därför kände jag ett enormt stort behov av att se dem en sista gång. Som tur är delar jag Kents musik med Hasse, en av Pelles äldsta vänner, som jag fått lära känna och ockås blivit kompis med. Vi bestämde oss för att vi skulle försöka ge det ett försökt till att få tag på biljetter. Och ja, hela tre biljetter fick vi! Vilket innebär att Pelle också följer med, så det kommer bli awesome! 
 
Det var några fyrkanter från mitt instagramperspektiv, det! Om ni har lust att följa mig så kan ni söka på streckgubbe, så dyker jag upp : )
0 kommentarer