En-tager-vad-en-haver-lunch!

 
Gårdagen var minst sagt stressig, men var samtidigt otroligt produktiv.
Det gjorde att jag kunde koppla av någon timme framför serier innan jag skulle sova, vilket var så himla skönt! Att få varva ner i lugn och ro istället för att bara stänga ner datorn för att sedan få kroppen att försöka slappna av och samtidigt somna är absolut guldvärt. Idag kunde jag vakna med betydligt mindre stress inombords. Vid elvatiden var jag på ett välbehövligt träningspass, men insåg när jag kom hem igen att jag inte hade den minsta aning på vad jag skulle äta till lunch... Efter lite rotande i kylen snabbgjorde jag några halloumibiffar med ägg, tomater och rödlök på en ruccolabädd.
 
 
En tager vad en haver, helt enkelt! Verkligen supergott och perfekt efter träningspasset. Nu när magen är mätt och resten av mig är fylld med bra energier, är jag redo att fortsätta vara produktiv och bocka av grejer resten av dagen. Skolan tar upp nästan all min vakna tid just nu, men det är det värt. På fredag har vi den sista träffen (tror jag?), men vi blir endast tre stycken på den. Trist att inte alla kan vara med när vi inte träffats på ett bra tag. Ska i alla fall bli skönt att få åka dit och (förhoppningsvis) få svar på lite frågor en har.
 
Ha en fortsatt fin onsdag, puss!!
1 kommentar
Sandra Leone

Åh halloumi som är så gott!