Per-Eriks födelsedag

Vilken solig och fin dag det har varit i Luleå (och i många andra delar av Sverige) idag
Pelle och jag utnyttjade denna lediga dag fullt ut tillsammans och vistades utomhus i stort sett hela eftermiddagen. Det blev glasshäng i hamnen, promenad runt stan och middag under blå himmel, en helt perfekt dag. Nu har det gått några veckor sedan P fyllde år, så nu tänkte jag visa lite bilder från den: 
 
 
Han hade önskat sig prinsesstårta dagen till ära! Bra val. 
 
 
Och jag hade bakat fyra sorters kakor några dagar innan. Kokostopparna med mörk choklad är mina favoriter. 
 
 
P´s pappa kom förbi med fina tulpaner och gratulationskort. Sedan fikade vi, pratade om mitt examensarbete, Pelles jobb och lite om framtiden.
 
 
Och självklart får finkopparna komma fram när det är dags för kalas. Fina marimekkokopparna. Dessutom har jag hunnit samla på mig åtta stycken, inte alls illa.
 
 
Finaste Estelle, sex år, som skrivit ett födelsedagskort till morbror Pelle <3!


Det var lite bilder från Pelles fölsis, som enligt honom får fem av fem prinsesstårtor! Yeeey!
1 kommentar
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så mysigt med kalas