Just nu

 

Thinking of:

Försöker stänga av alla långsiktiga tankar och istället försöka fokusera på tankar som handlar om nuet. Speciellt det som handlar om sommaren, om vad vi ska göra på vår semester ihop och ifall vi ska åka någonstans. Och om jag kommer jobba första eller andra perioden i sommar?
 

Watching:

Just nu kollar jag på New girl (har några få avsnitt kvar av allra senaste säsongen) och Ex on the beach Sverige.
 

Reading:

 

Planning:

Har planerat klart inför min examen som är på lördag, så just nu roar jag mig mestadels med att planera packningen inför min tripp till Göteborg/Västerås/Stockholm!
 

Wearing:

Croppade klarblåa jeans, sneakers och vit topp. Önskar verkligen att en kunde gå barbent just nu, men det får vänta ett tag.
 

Listening to:

Lyssnar på så himla mycket peppig och somrig musik just nu! Det varvar mellan Veronica Maggios nya album, Håkan Hellström och några nyhittade musikaliska genier som till exempel Summerheart.
 

Eating:

Är så inne på melon just nu, där galia och cantaloupe är favoriterna! Sedan går grillad halloumi verkligen inte av för hackor heller. 
 

Wanting:

Mindre pollen och mer njutning av väder och vind! :)))
 

Looking forward to:

Jag ser fram emot så mycket saker just nu, vilket bara gör mig gladast i världen! Först och främst Göteborgstrippen, där jag ska hänga med Ida och bland annat gå på Håkan Hellströms spelning! Efter det blir det kalas i prästgården i Västerås för Pelles mamma som fyller jämt. Det lutar åt att vi ska hinna klämma in ett fint restaurangbesök också. Sedan ser jag fram emot att få uppleva ett dygn i Stockholm med min favoritperson, där vi ska hänga med Hasse och se hur han har det. Det är fortfarande oklart vad vi ska hitta på, men jag tror det kommer bli grymt kul!

Jag ser också fram emot resten av sommaren. Jag tror den kommer bli riktigt fin.  

Bildkälla: Pinterest
Lista från: Sandra Beijer
1 kommentar
Frida

💖 kramar 💖